mandag 14. mars 2011

ny uke...

og nye muligheter.. eller? jo, er nok sånn. føler meg litt i det tenkende hjørnet idag kjenner jeg... ser ut og ser att dette kommer til å bli en helt nydelig dag, gnistrende sol og nysnø. skulle ønske jeg var frisk og rask slik at jeg kunne gå meg en laaang deilig tur i finværet men det var mange år siden, husker følelsen derimot.
får heller ta en tekopp å sette meg på verandaen å nyte sola, det er deilig det også.

det var dagens sutring. nå over til noe helt annet. Jeg og en venninde har laget en nettside vi brenner for. må benytte sjansen til å reklamere litt for den her siden dette er så viktig for oss.
Vi jobber nå med annonsering, foreløpig har vi ikke annonsert noe men nå som også forumet våres er klart så er det på tide å gå ut til flere.
dette er altså en side for foreldre med barn som har en psykisk lidelse i en eller annen form. informasjon, støtte og felleskap er viktig i en sånn situasjon.
Tips de som kan ha bruk for denne siden!!!

www.barn-psykiskhelse.com

da gjenstår det bare å ønske alle en riktig god uke.
hold av og hold om!!!!!

1 kommentar:

  1. Ha ei riktig fin uke Helene..
    Synd å sitt inn på et kontor på slike fine dager..Håpe mange kan få hjelp og tips gjennom internettsiden deres..
    Mari johanne..

    SvarSlett