lørdag 19. mars 2011

helg

da var det lørdag og helg igjen. sløv start på dagen her, junior har heldigvis skønt helgekonsteptet og sover lenge.. nå har vi akkurat inntatt en bedre helgefrokost bestående av arme riddere. jummy... Stakkars Martin er på jobb i finværet, får håpe han ikke må jobbe for lenge idag. Josefin er i jessheim hos sitt kjære søskenbarn tina, er så koselig synes jeg at de to har så god kontakt. like som de er!!!

idag er det to som fortjener gratulasjon. først må jeg selvsagt gratulere Lillehammer Ishockeyklubb med seieren over sparta igår, ingen liten seier heller, hele 5-1.. detta blir en spennende semifinale tror jeg...

Heretter vil jeg gratulere min gode venninde Kattis med bursdagen idag!!! håper du får en fantastisk dag på alle måter...
bildet er fra johan og isadoras bryllup for to somre siden...
og, til dere andre vil jeg ønske en riktig god helg, nyt hverandre og finværet!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar