søndag 17. april 2011

dramatisk dag..

Idag ruslet vi ut i elleve tiden, min sønn og jeg.. vi ruslet opp til noen venner av som har en sønn i dennis sin barnehage. deretter gikk ferden til en lekeplass i nærområdet. Smågutta ville huske i en sånn stor huske med plass til flere

En av de voksne som var med hoppet oppi for å huske med smågutta og de moret seg stort, jeg sto foran for å ta bilde når jeg plutselig ser foten hans (til den voksne altså) komme nedi bakken og hører et høyt knekk samtidig som jeg ser foten vri seg i en underlig vinkel. vi fikk stoppet huska og det var definitivt ikke tvil om at foten var knekt. Smågutta var helt fortvila og vi andre fikk ringt ambulanse. Vel inne på sykehuset viste det seg at det var to kompliserte brudd i ankelen, så akkurat nå ligger han på operasjonsbordet. stakkars.. Det var dagens drama, er så lei meg på hans vegne, for i morgen skulle han flytte til ny leilighetnog han har gledet seg slik... håper det gror fort og at han snart er på beina.. Dennis brukte lang tid på å fordøye dette og å sovne i kveld.. fikk seg nok litt av ett sjokk.. Uff, ting kan virkelig skje fort...


hold av og hold om!!


1 kommentar:

  1. Oj och fyyy!
    Vilken grej!
    =/
    Hoppas att Dennis kommer över chocken, och att din kompis snabbt blir okej!

    SvarSlett